Zinaida Stoenescu are puterea de a reda sanatatea -articol aparut in revista "FELICIA" AN I, NR. 6,20.07.2006
http://www.revistafelicia.ro/da_paranormal-zinaida_stoenescu_are_puterea_de_a_reda_sanatatea_1000701.htm

Uneori, minunile se pot petrece chiar langa noi. Trecem pe strada purtandu-ne grijile, bolile, dar si sperantele, fara sa banuim ca undeva, poate chiar in apropierea noastra, se afla solutia pentru tot ceea ce ne ingreuneaza sufletul. Un apartament micut, pierdut la parterul unui bloc cu patru etaje, din cartierul bucurestean Militari. Nici n-ai spune ca aici, la doar cateva zeci de metri de forfota obisnuita a orasului, intri intr-o alta lume. Una a miracolului, la care oamenii macinati de afectiuni grave apeleaza cu disperare, dar si speranta atunci cand medicina clasica nu le mai ofera solutii. Aici este cabinetul Zinaidei Stoenescu, un bioterapeut care a readus multora nu doar sanatatea, ci si bucuria de a trai. O femeie robusta cu sprancene groase, ca niste stresini solide pentru doi ochi adanci si intunecati. Zambetul luminos nu-i paraseste aproape niciodata fata. Este unul dintre cei mai renumiti bioenergeticieni din tara, cu radacini insa in misteriosul tinut basarabean. Nascuta in Isaicani, raionul Nisporeni, Zinaida Stoenescu a implinit 51 de ani si, de aproape 14 ani, s-a stabilit in Romania, unde si-a gasit si rostul casniciei, cu un inginer roman care i-a fost, initial, pacient.Sute de oameni i-au trecut pragul cabinetului, cu boli dintre cele mai diverse: afectiuni ale glandei tiroide, fibrom, noduli tiroidieni, ulcer, afectiuni ale sistemului nervos, ficatului, valvelor inimii, cataracta si chiar leucemie. De ultima cumplita maladie si-a tratat chiar propria fiica, Lilia, careia medicii din Chisinau, Kiev sau Moscova nu-i mai dadeau multe sperante de viata. Mai tarziu, in fata evidentei insanatosiri, ii contestau totusi posibilitatea de a mai face copii. Evident, acum Zinaida este mandra bunica a doua fetite, cea mare Yamur, de 8 ani, cea mica, Damla, de 2 ani.
"M-am nascut intr-un fel de camasa"
Sursa energiei Zenaidei este Universul. "Parca o ploaie de energie aurie, ca petalele de floarea-soarelui, cade peste mine tot timpul. Pot vedea bolile persoanei din fata mea, dar pot sa si prevad ce i se va iintampla in viitor. Imi apar, asa, ca niste secvente pe o caseta video, imagini despre toate asteai, spune terapeuta. Ea poate sa "vada insa si dezastre, intamplari ce se vor petrece in lumea larga, chiar cu ani iinainte ca ele sa devina realitate. "Inca din 1998 am scris Ambasadei SUA din Romania ca se va petrece o nenorocire cu Turnurile Gemene. Avusesem viziuni cu ele daramate, dar nu stiam exact cand si cum se va intampla totul. Spune ca simte cutremurele sau incendiile, oriunde ar avea loc si, in general, toate evenimentele majore ce stau la panda destinului omenirii. "Ma apuca asa, niste frisoane, mi se schimba fizionomia si imi apar aceste despre ce va fi, imi explica.Totul a iinceput in copilarie. "M-am nascut intr-un fel de camasa, facuta din ceva asa, ca o panza fina. Moasa a zis ca-i semn divin. La 8 ani s-a salvat singura, concentrandu-se profund, dintr-o mlastina. Incet, incet a inceput sa aline suferinte, mai intai pe cele ale apropiatilor. "Eram prin clasa a VIII-a cand mama a avut o hemoragie interna, iar medicii clatinau din cap sceptici. Am stat cu ea, am mangaiat-o cu palmele pe cap si pe abdomen... A doua zi, a plecat pe picioarele ei din spital. Dupa ce si-a luat diploma de asistenta medicala, a obtinut-o si pe cea de bioenergetician, la Chisinau, unde a avut-o drept maestra pe renumita doctorita Idiatnova. "Am convins-o pe Idiatnova de calitatile mele dupa ce a urmarit personal evolutia a 5-6 bolnavi pe care ii tratam. Intamplator, erau cazuri diferite: paralizii ale membrelor, pareze partiale, chisturi ovariene, pe care reusisem sa le rezolv. In numai trei zile, ea mi-a obtinut viza pentru Sahalin, o data cu acceptul celor de la Spitalul Municipal de acolo si al Ministerului Sanatatii din URSS de a lucra pentru ei, isi aminteste Zinaida. Vreme de doi ani a lucrat acolo, in acel indepartat oras din Extremul Orient sovietic. "Ma simteam totusi izolata... Sahalin era mult prea departe si parca ma aflam la capatul lumii. Pentru a ma convinge sa nu plec, mi-au facut o oferta foarte avantajoasa, pe care insa am refuzat-o. Dupa ce, la inceputul anilor '90 a lucrat in Polonia, la un camin de copii hipoacuzici, Zinaida a ajuns, in 1992, in Romania, la Focsani. Acesta a fost momentul de cotitura in viata ei, pentru ca aici avea sa-l cunoasca si pe cel care i-a devenit sot, inginerul Ovidiu Stoenescu. Iar Zinaida a decis in acel moment sa se stabileasca definitiv iin Romania. In 1993, cei doi s-au mutat in Bucuresti.
Primeste informatii de la un extraterestru
Masaje, "pase energetice, ceaiuri din plante dupa retete care, zambind, imi spune ca sunt secrete, "mostenire de la bunica mea, comprese si badijonari cu astfel de ceaiuri. Asta e tratamentul ce urmeaza diagnosticului realizat prin ochii scrutatori si palmele pline de energie. Si rezultatele sunt chiar reale. Marturie stau toate scrisorile si confesiunile fostilor pacienti, oameni vii, cu adrese si numere de telefon, intorsi la viata normala din cabinetul Zinaidei Stoenescu. Mai mult, anul trecut si-a oferit puterile, printr-o scrisoare adresata Nuntiaturii Apostolice din Bucuresti, pentru a-i readuce vigoarea si sanatatea iin trup Papei Ioan Paul II. Din pacate, timpul n-a mai avut rabdare cu destinul pamantean al acestuia, dar de atunci Zinaida primeste mesaje si invitatii cu diferite ocazii din partea Nuntiaturii, drept multumire penru intentia ei generoasa.Partea mai ciudata, delicata, mai ales pentru cei care cred doar iin ceea ce vad, simt si ating, este povestea cu... Kardaba. Un barbat frumos, imbracat intr-un costum argintiu-metalizat, care-i transmite din cand in cand Zinaidei ce sa faca si o ajuta la greu. Problema e ca acest Kardaba este... extraterestru. "Prima oara m-a contactat prin anii '92. M-am trezit pe o nava, intinsa pe o masa, iar el imi spunea, de fapt imi comunica telepatic, ca trebuie sa fac bine oamenilor prin puterile mele, iar el ma va ajuta. El imi transmite toate acestea prin care pot sa suferintele persoanelor, ce miscari sa fac cu palmele pentru a-i vindeca sau sa prevad ce se va intampla cu omenirea si cu oamenii. Imi apar, uite aici, sub frunte, spune terapeuta. Recunoaste ca nu poate "citi trupul celor imbracati in negru, in rest n-are probleme. Ea sustine ca isi poate deplasa si "corpul astral in diferite locuri in care oamenii se gandesc la ea si ii cer ajutorul. Dincolo insa de lucrurile ce pot parea stranii ochiului si gandului neavizat, Zinaida Stoenescu si puterile sale capata contur real prin zecile si sutele de cazuri medicale grave, dificile, pe care le-a rezolvat, prin toti oamenii carora le-a oferit sansa de a se mai bucura si de un apus de soare, dar mai ales, de inca un rasarit.

Cazuri:

  • Chiar in ziua in care o vizitam pe Zinaida Stoenescu la cabinet, in mainile ei miraculoase se afla un barbat de 67 de ani venit tocmai din Oradea, Florian Gherman. Corpul ii era ravasit de durerile cauzate de un reumatism poliarticular cronic, caruia i se adauga spondiloza cervicala si sciatica lombara. "Am fost la nenumarati doctori, am iicercat nenumarate tratamente. Nici nu mai pot inghiti pastile, atat de multe am folosit toti anii astia! Pana acum, nici un rezultat... In schimb, uitati-va... dupa doar doua sedinte la doamna Zinaida am avut cele mai bune zile de... Nici nu mai stiu de cand. De aceea am si revenit, pentru alte sedinte, ne-a spus barbatul. Ca pentru multi dintre cei aflati in nevoie si care apeleaza la ea venind cine stie de unde de prin tara, Zinaida i-a oferit domnului Gherman nu doar speranta, ci si gazduire in propriul cabinet.
  • Unul dintre cazurile spectaculoase recente, semnalat si in presa cotidiana, este cel al micutei Maria Popescu, in varsta de un an si jumatate. La scurt timp dupa nastere, acesteia i s-a pus diagnosticul de defect septal ventricular perimembranos. Altfel spus, in mica ei inimioara, intre atriul si ventricului stang, exista un orificiu de 8 mm. Singura salvare parea o interventie chirurgicala pentru care insa trebuia sa astepte implinirea varstei de 4 ani. Disperati - nestiind ce le poate aduce ziua de maine, parintii Mariei au apelat la "darurilei minunate ale Zinaidei Stoenescu. Dupa doua luni de terapie, acestia au dus-o pe micuta la un nou control si... minune! Electrocardiograma arata ca diametrul orificiului se redusese la 6 mm. Dupa alte luni de sedinte bioenergetice, orificiul ajunsese la 3,6 mm, devenind deja aproape un suflu sistolic obisnuit. De curand, un alt control medical a aratat clar ca acesta a ajuns la doar 2 mm, iar Maria si parintii ei pot spera ca viata si copilaria ei vor normale.

Articol scris de Gabriel Penes

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu